Znaczenie szybkiej wysyłki

Oto mamy klientów, którzy zamawiają w e-sklepie produkty. Mniejsza o to, jakiego rodzaju to towar. Skoro został zamówiony i opłacony, to klient ma święte prawo otrzymać go jak najszybciej i oczywiście w doskonałym stanie.

Tu może pojawić się zgrzyt, albowiem niektórzy sprzedawcy nie są w stanie zapewnić swoim odbiorcom szybkiego tempa realizacji. Najczęściej dzieje się tak z ich winy – czekają bowiem aż zbierze się więcej zamówień i dopiero wtedy idą na pocztę lub dzwonią do firmy kurierskiej, aby odebrała towar. Nie jest to właściwa praktyka.

Każdy zamawiający powinien otrzymać towar bez zbędnej zwłoki, zgodnie z tym, co wstępnie zadeklarowano w ofercie. Dlatego warto dobrze żyć z firmami świadczącymi usługi wysyłki. Jeśli klient czyta na naszej stronie, że produkt jest wysyłany w ciągu 24 godzin, to tak właśnie powinno być.

Średni czas realizacji dostawy w przypadku dobrego kuriera wynosi dobę od momentu wysłania towaru, w praktyce może to być nawet kilka godzin – jeśli zamówienie miało specjalny, priorytetowy charakter.