Kalendarz z logo firmy to fajna sprawa

Jeżeli chcemy podarować naszym klientom coś, co będzie się ładnie prezentowało, a przy tym było funkcjonalne i zawierało nasze logo, to z pewnością powinniśmy pomyśleć o wykonaniu kalendarza. Możliwości mamy tutaj naprawdę wiele. Im dokładniej przyjrzymy się możliwościom, tym większa będzie szansa, że wybierzemy coś, co nie tylko spełni nasze oczekiwania, ale także będzie podobało się klientom. Wówczas też zyskamy pewność, że będą z danego kalendarza korzystali, dzięki czemu zareklamują naszą firmę.

Może być na ścianę

Przede wszystkim warto się zastanowić, jaki ma być ten kalendarz.

Możemy wybrać taki do powieszenia na ścianie, dzięki czemu będzie widoczny dla każdego, kto przyjdzie do naszego klienta. Taki kalendarz może być duży i prezentować tylko jedną stronę, a więc przez cały czas będzie na nim widoczne nasze logo i wszystkie miesiące w roku. Ale możemy się zdecydować także na taki z wydzieranymi kartkami pokazujący albo jeden miesiąc, albo trzy, a do tego jeszcze na zdjęciu na samej górze możemy umieścić nasze logo i coś, co będzie się wiązało z działalnością naszej firmy. Z pewnością im te informacje będą bardziej czytelne, tym większa będzie szansa, że zapiszą się one w pamięci każdego, kto je zobaczy.

W formie książki

Możemy się także zdecydować na kalendarz, który będzie w formie organizera o wielkości zeszytu albo książki.

Wówczas będziemy dawać naszym klientom możliwość zanotowania najważniejszych informacji, a do tego jeszcze zyskamy pewność, że zawsze będzie miał go przy sobie, reklamując tym samym naszą firmę. Oczywiście tutaj trzeba zadbać o ładną grafikę, dobrze zamieszczone logo, a im lepiej to wszystko będzie dopracowane, tym większa szansa na to, że klient faktycznie będzie chciał korzystać z takiego naszego kalendarza na co dzień. Warto o tym pomyśleć, zwłaszcza że kalendarze z logo firmy i dodatkowo z imieniem oraz nazwiskiem, możemy dać także pracownikom. Tego typu gadżety reklamowe mogą być funkcjonalne, a im bardziej takie będą, tym większa szansa, że ludzie będą chcieli z nich korzystać na co dzień. To się przełoży na ilość osób, do których dotrą z takim gadżetem, a to znowu może wpłynąć na listę naszych klientów.